دانلود فیلم ایرانی بیرو مرتضی علی عباس میرزایی

0 Comments

دانلود فیلم Biro با لینک مستقیم + کیفیت عالی

دانلود کامل فیلم ایرانی بیرو از سایت آپ دی ال مووی

فیلم بیرو نسخه کامل + دانلود قانونی در سایت اضافه شد

نام فیلم: Biru

ژانر (موضوع): بیوگرافی، ورزشی

زبان فارسی

سال انتشار: 1400

محصول کشور: ایران

کارگردان: مرتضی علی عباس میرزایی

بازیگران: حسین بیرانوند، رضا داوودنژاد، سیاوش چراغی پور، سعید داخ، کویر اسدالهی، محمدعلی محمدی، سهیل قنادان، مهدی زمین پرداز، ستایش ترانی، سارا ولیانی، ابوذر فرهادی، مبین بهاروند، محمد نیکبخت، مجید پتکی، مهران نائل، محمد عسگری، امین میری، مرتضی تقی زاده، وحید نفر، حامد نساج و علیرضا جلیلی،

فیلم بیرو زندگی علیرضا بیرانوند را از کودکی تا اولین قرارداد رسمی اش در فوتبال، از فراز و نشیب ها و سختی های فراوان تا رویارویی با پنالتی رونالدو، از کودکی محروم تا عشق و تلاش برای رسیدن به قله های دست نیافتنی و… را به تصویر می کشد.

  • تهیه کننده: مجید برزگر

  • نویسنده: مرتضی علی عباس میرزایی

  • مدت زمان فیلم: 120 دقیقه

معرفی فیلم بیرو

بیرو فیلمی بیوگرافی، ورزشی و درام به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی است که در سال 1398 ساخته و در سال 1400 اکران شد. فیلمنامه بیرو بر اساس داستان زندگی علیرضا بیرانوند توسط مرتضی علی عباس میرزایی نوشته شده است و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. مجید برزگر. بیرو سومین فیلم سینمایی مرتضی علی عباس میرزایی است که اولین بار در 11 بهمن 1400 در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم از ظرفیت دراماتیک خوبی برخوردار است و التهاب و هیجان و تعلیق نهفته در آن به ویژه در داستان اسطوره های ورزشی می تواند مخاطب را با خود همراه کند. نکته مهم در مورد این فیلم این است که بیشتر فیلم های ایرانی که زندگی مردم را روایت می کنند درباره افرادی است که از دنیا رفته اند اما در فیلم بیرو شاهد زندگی ورزشکاری هستیم که هنوز زنده است و در اوج زندگی خود به سر می برد. می توان گفت ساخت فیلمی بر اساس زندگی یک انسان زنده در سینمای ایران چندان مورد توجه قرار نگرفته است. کارگردان فیلم «بیرو» درباره انتخاب نقش اول این فیلم می گوید: بازیگر اصلی ما اصلاً بازیگر نیست و اولین بار است که در یک فیلم تماشا می کند؛ در این فیلم شاهد ساخت متفاوتی هستیم. -آپ رضا داودنژاد بازیگر نقش صادق بازگیر با گویش لری؛ بازگیر اولین مربی علیرضا بیرانوند بود که تصمیم گرفت او را از جلو به دروازه برساند و استعداد او را در دروازه بانی کشف کرد. وی درباره ایده اصلی این کار و روند آماده سازی فیلمنامه نیز گفت: ابتدا قرار بود فیلمنامه ای را که نوشته بودم و علاقه مند به ساخت آن بودم تولید کنم، اما در جلسه ای که با سرمایه گذار داشتم. از کار با پدیده ای مواجه شدم که مسیر ساخت فیلم را تغییر داد؛ بنا به درخواست سرمایه گذار اثر و بر اساس بررسی های انجام شده بر اساس بخشی از زندگی علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران. تیم فوتبال، فیلمنامه ای با تحقیقات دقیق و جامع در مورد زندگی وی نوشته شد؛ نتیجه تحقیق در این زمینه تعداد زیادی فیلم، متن، عکس و … بود که با همفکری سرمایه گذار، قسمت دراماتیک آن را انتخاب کردیم. زندگی ورزشکار و روی آن مانور داد؛ سینمای مستند مخاطب خاص و محدود خود را دارد و از آنجایی که بیشتر افراد جامعه اهل داستان هستند، شروع به نوشتن فیلمنامه درام کردیم». این فیلم روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه ای و عضویت در تیم ملی فوتبال ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts