دانلود رایگان فیلم ایرانی من ترانه 15 سال دارم رسول صدرعاملی با تماشا ترانه علیدوستی

0 Comments

دانلود فیلم من 15 سالمه با لینک مستقیم + کیفیت عالی

دانلود کامل فیلم ایرانی من 15 سالمه از سایت آپ دی ال مووی

فیلم آهنگ من 15 سال پیش نسخه کامل + دانلود رایگان به سایت اضافه شد

نام فیلم: من 15 ساله هستم

ژانر (موضوع): درام

زبان فارسی

سال انتشار: 1380

محصول کشور: ایران

کارگردان: رسول صدر عاملی

بازیگران: ترانه علیدوستی، مهتاب نصیرپور، حسین محجوب، میلاد صدر عاملی، نگار جواهریان، نقی سیف جمالی، معصومه اسکندری، امیر نصیری بی نظیر و بی نقص است،

ترانه یک دانش آموز پانزده ساله است که مادرش فوت کرده و پدرش در زندان است. او با مادربزرگش زندگی می کند و دوست پدرش هر ماه درآمد ماشین پدرش را برایشان می آورد. امیر به این آهنگ ابراز علاقه می کند و تصمیم می گیرد با او ازدواج کند. اما مادر امیر با این ازدواج موافق نیست. سرانجام با اصرار امیر به دیدن ترانه می رود و ترانه را راضی می کند تا رضایت پدرش را جلب کند. اما از آنجایی که هر دو دانشجو هستند تصمیم گرفته می شود که تا زمان دائمی شدن ازدواج محرمانه بماند. ترانه پس از مدتی متوجه می شود که امیر با چند دختر رابطه غیراخلاقی دارد و تصمیم می گیرد با این وضعیت جدا شود. ترانه و امیر از هم جدا می شوند و امیر به آلمان می رود اما ترانه بعد از مدتی متوجه می شود که باردار است به مادر امیر پناه می برد اما مادر امیر با اینکه عضو انجمن حمایت از زنان است اما ترانه را نمی پذیرد. کلمات اما ترانه زیر بار تهمت نمی رود و از سقط جنین خودداری می کند، فرزند خود را به دنیا می آورد و با مراجعه به دادگاه و انجام آزمایشات مشخص می شود که طفل شرعاً فرزند امیر و ترانه است و ترانه بعد از ترم ها به همراه دخترش به دیدن پدرش می رود.

  • تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان

  • نویسنده: کامبوزیا پرتوی رسول صدر عاملی

  • مدت زمان فیلم: یک ساعت و 47 دقیقه

معرفی فیلم من 15 ساله هستم

آهنگ من 15 ساله به کارگردانی رسول صدر امالی ساخت سال 1380 این فیلم محصول ایران و در ژانر می باشد نمایش است. در این فیلم ترانه علیدوستی، مهتاب نصیرپور، حسین محجوب، میلاد صدر عاملی، نگار جواهریان، نقی سیف جمالی، معصومه اسکندری، امیر نصیری یکتا و پروین میکده هنرمندان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts