دانلود فیلم پرسی جکسون دریای هیولاها زیرنویس فارسی چسبیده Percy Jackson Sea of Monsters 2013

0 Comments

دانلود فیلم دریای هیولاهای پرسی جکسون با لینک مستقیم + کیفیت عالی

فیلم خارجی کامل Percy Jackson Sea of ​​Monsters 2013 را از سایت آپ دی ال مووی دانلود کنید

نسخه کامل فیلم Sea of ​​Monsters Percy Jackson’s Sea of ​​Monsters به ​​همراه زیرنویس پیوست + دانلود رایگان به سایت اضافه شد.

نام فیلم: پرسی جکسون دریای هیولاها

ژانر (موضوع): خانوادگی، فانتزی، ماجراجویی

رتبه: 5.7 در سایت IMDb

زبان انگلیسی

سال انتشار: 2013

محصول کشور: آمریکا

کارگردان: ثور فرودنتال

بازیگران: لوگان لرمن،الکساندرا داداریو،براندون تی جکسون،

در فیلم Percy Jackson: Sea of ​​Monsters 2013، خواهید دید که نیمه خدای جوان پرسی جکسون شروع به جستجو در دریای هیولاها برای یافتن پشم طلایی افسانه ای می کند. حالا برادر ناتنی اش تایسون و دوستانش آنابث و گروور به پرسی جکسون می پیوندند تا در این مسیر خطرناک به او کمک کنند و…

  • سنین: 13
  • نویسنده: مارک گوگنهایم، ریک ریوردان،

  • زمان ویدیو: 01:46:00

معرفی فیلم دریای هیولاهای پرسی جکسون

پرسی جکسون: دریای هیولاها (به انگلیسی: Percy Jackson: Sea of ​​Monsters) یک فیلم اکشن، ماجراجویی، خانوادگی و فانتزی محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی ثور فرودنتال و محصول فاکس ۲۰۰۰ پیکچرز، تی‌اس‌جی اینترتینمنت و سانسوپت انترتینمنت است. تولید و منتشر شد؛ مارک گوگنهایم فیلمنامه این فیلم را بر اساس رمانی به همین نام نوشته ریک ریوردان نوشته است و بازیگرانی چون لوگان لرمن، براندون تی جکسون، الکساندرا داداریو، میسی پایل، آنتونی هد، جیک آبل، داگلاس اسمیت، استنلی توچی، غیره در آن عمل کرده اند; همچنین این فیلم که دومین قسمت از مجموعه فیلم های پرسی جکسون است و با بودجه 90 میلیون دلاری ساخته شده است برای اولین بار در 7 آگوست 2013 توسط کمپانی فاکس قرن بیستم در سینماهای آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 200.9 میلیون دلار دست پیدا کند. دستیابی به باکس آفیس جهانی؛ فیلم Percy Jackson: Sea of ​​Monsters برنده 3 جایزه از جمله بهترین موسیقی و بهترین فیلم و نامزد دریافت 5 جایزه دیگر از جمله نامزدی بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلم ذکر شده شد. این فیلم پس از اکران با نظرات مثبت بسیاری از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد، به طوری که از تماشا بازیگران به ویژه تماشا جذاب لوگان لرمن، داستان، سکانس های اکشن، موسیقی متن، فیلمنامه، طراحی لباس و… جلوه های ویژه و همچنین نحوه کارگردانی آن. ستایش شده جالب است بدانید که فیلم Percy Jackson: Sea of ​​Monsters دنباله ای بر فیلم Percy Jackson: The Lightning Thief محصول سال 2010 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts