دانلود فیلم خانه خنجرهای پران زیرنویس فارسی چسبیده House of Flying Daggers 2004

0 Comments

دانلود فیلم خنجرهای پرنده با لینک مستقیم + کیفیت عالی

فیلم خارجی کامل House of Flying Daggers 2004 را از سایت آپ دی ال مووی دانلود کنید

فیلم House of Flying Daggers نسخه کامل با زیرنویس پیوست + دانلود رایگان به سایت اضافه شد

نام فیلم: House of Flying Daggers

ژانر (موضوع): اکشن، درام، ماجراجویی

رتبه: 7.5 در سایت IMDb

زبان چینی

سال انتشار: ۱۳۸۳

کشور سازنده: چین، هنگ کنگ،

کارگردان: Yimou Zhang

بازیگران: Ziyi Zhang،تاکشی کانشیرو،اندی لاو،

داستان فیلم خانه خنجرهای پرنده: 859 م. سلسله تانگ که زمانی قدرت مطلق در چین بود، اکنون در حال افول است و ناآرامی کشور را فرا گرفته است. دولت مرکزی فاسد نیز درگیر جنگ با شورشیان مسلح و معترضان است. بزرگترین و قابل اعتمادترین گروه شورشی House of Flying Daggers نام دارد.

  • سنین: 13
  • نویسنده: فنگ لی، بن وانگ، ییمو ژانگ،

  • زمان ویدئو: 01:59:00

معرفی فیلم خانه خنجرهای پرنده

فیلم خانه خنجرهای پرنده به کارگردانی ژانگ ییمو در سال 2004 این فیلم محصول کشور چین و در ژانر اکشن و ماجراجویی می باشد. در این فیلم اندی لاو، ژانگ زی و تاکشی کانشیرو هنرمندان هستند.
ژانگ ییمو کارگردان خوش ذوق چینی پس از فیلم قهرمان که نقطه عطفی در کارنامه فیلمسازی او بود، در فیلم خانه خنجرهای پرنده که دومین سفر او به عرصه هنرهای رزمی محسوب می شود از همین ابزار و تکنیک های سینمایی استفاده کرد. که قبلا استفاده می کرد فیلمی کاملاً متفاوت، بسیار جذاب و در دسترس جهانی اما از نظر ژانر کمتر انتزاعی ارائه می دهد که به شیوه ای حساب شده کارگردانی شده است. این فیلم آنقدر بدیع است که نمی توان آن را نسخه دوم ببر خیزان و اژدهای پنهان آنگ لی در نظر گرفت.
یمو گفته است که “قهرمان یک تجربه بود، اما House of Flying Daggers از آن تجربه فراتر می رود و به اصالت سینمایی خود می رسد” که تا حدودی تفاوت بین این دو فیلم را خلاصه می کند. . اگرچه از نظر برخی تماشاگران غربی چنین مقایسه هایی بی معنی است، اما مقایسه این دو فیلم کم و بیش موجه است. Miramax ۱۸ ماه پس از اولین انتشار خود در آسیا، Hero را در آمریکا عرضه کرد.
داستان خانه خنجرهای پرنده در سال 859 پس از میلاد، زمانی را به تصویر می کشد که شکوه سلسله تانگ در اثر هرج و مرج و ناآرامی در هم شکسته شده است. بازیگرانی که به عنوان سه شخصیت اصلی ظاهر می شوند، بدون صحنه های بزرگ یا هزاران سرباز سیاه پوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts