دانلود انیمیشن ریچارد لک لک ۲ و اسرار جواهر بزرگ دوبله فارسی Richard the Stork and the Mystery of the Great Jewel 2023

0 Comments

دانلود انیمیشن ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ با لینک مستقیم + کیفیت عالی

دانلود کامل فیلم Richard the Stork and the Mystery of the Great Jewel 2023 از سایت آپ دی ال مووی

انیمیشن Richard the Stork and the Mystery of the Great Jewel 2023 نسخه کامل با زیرنویس فارسی + دانلود رایگان به سایت اضافه شد.

نام فیلم: ریچارد لک لک و راز جواهر بزرگ

ژانر (موضوع): انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

رتبه: 5.1 در سایت IMDb

زبان انگلیسی

سال انتشار: 2023

کشور سازنده: آلمان، بلژیک و نروژ ،

کارگردان: Benjamin Quabeck،مت تانگه،

بازیگران: جی مایرز،کایرا جکسون،سیمونا برمن،

Richard the Stork 2 2023 درباره گنجشکی به نام ریچارد است که توسط خانواده ای از لک لک ها به فرزندی پذیرفته شده و در دریاچه ای بزرگ در شمال آفریقا زندگی می کند. در همین حین، ریچارد تصمیم می گیرد به تنهایی سفری هیجان انگیز را آغاز کند. او به زودی با سامیا و گنجشک هایش روبرو می شود که توسط طاووس بدجنسی به نام زمانو اسیر شده اند. اکنون تنها شانس گنجشک ها برای آزاد شدن حل یک معما و یافتن یک جواهر مرموز است که…

  • سنین: NA
  • نویسنده: رضا معماری، فیلیپ لاذبنیک، مت تانگ

  • مدت زمان فیلم: 1 ساعت و 24 دقیقه

معرفی فیلم ریچارد لک لک و راز جواهر بزرگ

انیمیشن ریچارد لک لک و رمز و راز جواهر بزرگ که با نام های Little Bird: The Big Quest و Richard The Stork 2 نیز شناخته می شود، یک کارتون ماجرایی، کمدی، هیجان انگیز است. فانتزی و خانواده به کارگردانی بنجامین کوابیک و مت تانگ (بنجامین کوابیک و مت تانگ) محصول کشورهای آلمان، بلژیک و نروژ است که در سال 2023 توسط سه شرکت Knudsen Pictures، Walking The Dog و Den Siste Skilling تولید شده است. فیلمنامه ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ نیز توسط رضا ماماری، فیلیپ لازبنیک، مت تانگ، بنجامین کوابک و جفری هیلتون به صورت مشترک نوشته شده است و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی چون جی مایرز، کایرا جکسون، سیمونا برمن، بلیک فرها، جفری هیلتون، تیم هلر، جاناتان فایلا، مالا قادیا، دالسی اسمارت، آمالیا هال، اریک هانسن و … صداپیشگی کرده اند. انیمیشن ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ اولین بار در 23 مارس 2023 توسط Wild Bunch آلمان در سینماهای آلمان اکران شد و توانست حدود 4.4 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد و سپس توسط Indie Sales در آمریکا. انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، لوکزامبورگ، نروژ، سوئد، ایتالیا، اسلواکی، آلمان، پرتغال، بلژیک، چین، مکزیک، آفریقای جنوبی و سایر کشورها به طور همزمان به صورت آنلاین منتشر شدند. ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ توسط نورا آنانیان، دیوید کلایکنز، ماریا اکرهود، ساموئل فلر، مارک گابیزون، اریک گوسنز، کریستین نادسن، کریستوف لانتین، الیزابت اوپدال، جوزف آزبورن، کارل استفن پولت، آنتون روبن، تولید می شود. لن رومل، ساندرا سالوادور، اریک اسمیدسانگ اسلین و مگنوس توماسن به طور مشترک به عهده داشته اند، موسیقی متن اثری از اریک نواکز است و توسط مارتین ویچمن اندرسن و بنجامین کوابیک گردآوری و تدوین شده است. در ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ، ریچارد که توسط خانواده ای از لک لک ها به فرزندی پذیرفته شده و در دریاچه ای بزرگ در شمال آفریقا زندگی می کند، با گروهی از گنجشک ها روبرو می شود که توسط طاووس شیطانی به نام زمانو اسیر شده اند. اکنون آنها باید با یکدیگر متحد شوند تا آزادی را به دست آورند و گنج اسرارآمیز را بیابند. ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ دنباله و قسمت دوم انیمیشن Little Bird’s Big Adventure محصول سال 2017 می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts