دانلود سریال مکالمه با یک قاتل نوارهای جفری دامر زیرنویس فارسی چسبیده Conversations with a Killer The Jeffrey Dahmer Tapes 2022

0 Comments

دانلود سریال گفتگو با یک قاتل نوارهای جفری دامر با لینک مستقیم + کیفیت عالی

دانلود کامل سریال خارجی Conversations with a Killer The Jeffrey Dahmer Tapes 2022 از وبسایت آپ دی ال مووی

نوارهای سریال گفتگو با یک قاتل جفری دامر نسخه کامل با زیرنویس پیوست + دانلود رایگان به سایت اضافه شد.

نام سریال: گفتگو با یک قاتل نوارهای جفری دامر

ژانر (موضوع): بیوگرافی، جنایی، مستند

زبان انگلیسی

سال انتشار: 2022

محصول کشور: آمریکا

بازیگران: جفری دامر،فرد برلین،جرالد پی بویل،

مکالمات با یک قاتل نوارهای جفری دامر 2022 قاتل سریالی جفری دامر در مصاحبه های بدون مراقبت به جنایات وحشتناک خود اعتراف می کند و بینشی آزاردهنده از یک ذهن آشفته ارائه می دهد.

  • نویسنده: ایان برنان

معرفی سریال گفتگو با یک قاتل نوارهای جفری دامر

سریال: Monster: The Jeffrey Dahmer Story (هیولا: The Jeffrey Dahmer Story) که با نام (Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story) نیز شناخته می شود، یک سریال بیوگرافی، جنایی، درام و هیجان انگیز محصول ایالات متحده آمریکا است. به کارگردانی جنیفر لینچ، پاریس بارکلی، کلمنت ویرجو و گرگ اراکی (جنیفر لینچ، پاریس بارکلی، کلمنت ویرجو و گرگ اراکی) که فصل اول آن توسط رایان مورفی پروداکشنز در سال 2022 تولید و منتشر شد. فیلمنامه این مجموعه توسط ایان برنان، رایان مورفی، دیوید مک میلان، جانت مک و رایلی اسمیت و هنرمندانی چون ایوان پیترز، مایکل لرند، خطفت فاگناسی، کارن مالینا وایت، برادن مانیاگو، فت ماهاتانگادی، اندرو شیور، به صورت مشترک نوشته شده است. سوفیان المومی، دیوید باررا و… در آن به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین این سریال که بر اساس زندگی واقعی یک قاتل زنجیره ای به نام جفری دامر ساخته شده است، برای اولین بار در تاریخ 21 سپتامبر 2022 توسط سرویس پخش نتفلیکس NETFLIX در سطح جهانی منتشر شد. سریال هیولا: داستان جفری دامر پس از انتشار با نظرات مثبت فراوان و استقبال گسترده مخاطبان و منتقدان مواجه شد، به طوری که به دلیل داستان جنایی، کارگردانی، فیلمنامه، موسیقی متن، جنبه های فنی، موضوعات مطرح شده، شخصیت پردازی و اجرا مورد تحسین قرار گرفت. و ستوده شد; این مجموعه داستان هیولای میلواکی را از نگاه قربانیان روایت می کند که به دلیل بی احتیاطی و بی کفایتی ماموران پلیس کشته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts