دانلود سریال گودال با لینک مستقیم + کیفیت عالی

0 Comments

دانلود سریال Godal با لینک مستقیم + کیفیت عالی

سریال خارجی کامل The Pit 2016 را از سایت آپ دی ال مووی دانلود کنید

سریال pit نسخه کامل زیرنویس پیوست + دانلود رایگان به سایت اضافه شد

ژانر (موضوع): درام، معمایی، هیجان انگیز

زبان ترکی

سال انتشار: 2021

محصول کشور: ترکیه

گودال (به ترکی: Çukur) نام محله ای خطرناک در استانبول است که توسط یک خانواده مافیایی به نام کوچوالی اداره می شود. روزی شخصی به نام وارتولو سعادت الدین (ارکان کلچک کوستاندیل) که فروشنده مواد مخدر است به این محله می آید و به ادریس کوچوالی (آرجان کسال) که مالک یا پدر این محله است پیشنهاد می کند که در این محله مواد بفروشد. . . اما این محله با اینکه اکثر ساکنانش اسلحه دارند اما قوانین خاصی دارد که یکی از آنها ممنوعیت فروش مواد مخدر در آن است. ادریس قبول نمی کند و وارتولو عصبانی می شود و این عصبانیت باعث می شود که پسر ادریس کوچوالی (مصطفی اوستوندا) را بکشد. خانواده کوچوالی که احساس می کنند کنترل محله از دست آنها خارج شده است، پسر کوچکشان یاماچ (آراس بولوت اینملی) را که ده سال است از آنها دور بوده است، باز می گردانند تا با کمک او مشکلات را حل کنند. به نظر می رسد مشکلات این محله همه ندارند…

    معرفی سریال

    گودال (به ترکی: Çukur) یک مجموعه درام اکشن و هیجان انگیز ترکیه ای به کارگردانی Sinan Özturk و نویسندگی گوخان هرزوم و داملا سریم و تهیه کنندگی آیاپیم است که اولین قسمت آن در تاریخ 23 اکتبر 2017 از شبکه شو تی وی ترکیه پخش شد. این سریال که شامل 4 فصل بود با یکصد و سی و یکمین قسمت آن به پایان رسید که در تاریخ 7 ژوئن 2021 پخش شد.
    این نماد سریال گودال (❮•••❯) است که بارها در سریال به آن اشاره شده و در تیتراژ ابتدایی نیز دیده شده است. این نماد به این معنی است که تا زمانی که سقفی بالای سرمان باشد و گودالی زیر پایمان باشد. جای خانواده در آن امن است.


    فصل 4
    مشاهده لینک ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Related Posts