دانلود سریال پیکی بلایندرز با لینک مستقیم + کیفیت عالی

0 Comments

دانلود سریال Peaky Blinders با لینک مستقیم + کیفیت عالی

سریال خارجی کامل Peaky Blinders 2022 را از سایت آپ دی ال مووی دانلود کنید

فصل 1 تا 6 Peaky Blinders (Masked) نسخه کامل دوبله و زیرنویس فارسی + دانلود رایگان به سایت اضافه شد.

نام سریال: Peaky Blinders

ژانر (موضوع): جنایی، درام

رتبه: 8.8 در سایت IMDb

زبان انگلیسی

سال انتشار: 2022

محصول کشور: آمریکا

بازیگران: کیلیان مورفی،پل اندرسون،سوفی راندل،

دوبله فارسی فصل ششم Peaky Blinders 2022 حول محور شخصی به نام کیلین مورفی در نقش تام (توماس) شلبی، رهبر یک گروه تجاری خانوادگی می چرخد. در فصل پنجم، با صحنه ای که تامی شلبی با اسلحه به سمت سر نشانه رفته بود، به پایان رسید.

  • سنین: 10
  • کانال: بی بی سی

معرفی سری Peaky Blinders

سریال معروف و پرطرفدار Peaky Blinders قرار است با فصل ششم به پایان برسد، اما به گفته سازنده آن، استیون نایت، این سریال به طور کامل تمام نمی شود و پایان یک آغاز است! نایت روی فرش قرمز قسمت اول فصل 6 اعلام کرد که پایانی برای شروعی جدید است. فیلم Peaky Blinders قرار است در سال 2023 فیلمبرداری شود و داستان این شخصیت ها را کامل کند. از طرفی ساخت سریال های مربوط به Peaky Blinders نیز در حال انجام است. تقریبا دو سال و نیم از پایان فصل پنجم پیکی بلایندر می گذرد و آخرین قسمت آن در تاریخ 22 سپتامبر 2019 پخش شد. موسیقی عنوان این سریال (Red Right Hand) با صدای آنا کالوی و نیک می باشد. غار و … و ژانر اکثر موسیقی های استفاده شده در این سریال راک است. FreqCo یکی از تنظیم کنندگان و تهیه کنندگان موسیقی این سریال است که ملیت ایرانی دارد. فصل اول این سریال در 13 سپتامبر 2013 از BBC Two پخش شد و شامل 6 قسمت بود. فصل دوم در 2 اکتبر 2014 پخش شد. در 5 می 2016، فصل سوم نیز منتشر شد که در 31 می در ایالات متحده برای عموم منتشر شد. فصل پنجم این سریال در سپتامبر 2018 از BBC Two به BBC Main منتقل شد.
در این مجموعه ستارگانی مانند کیلیان مورفی، سم نیل، هلن مک کروری، پل اندرسون، آنابل والیس، سوفی راندل، جو کول، تام هاردی، آدرین برودی، ایو گلدبرگ، نوآ تیلور، شارلوت رایلی، فین کول، ناتاشا اوکیف، تونی پیتس، گیت جانسن، چارلی کرید-میلز، پدی کانسیداین، الکساندر صدیک، چارلی مورفی، آیدان گیلن، آنیا تیلور جوی، سم کلافلین و کیت دیکی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. برن پیش از این هر 6 قسمت از فصل پنجم پیکی بلایندرز را کارگردانی کرده بود. این سری دارای رتبه PG-14 می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts