دانلود فیلم باربر با لینک مستقیم + کیفیت عالی

0 Comments

دانلود فیلم آرایشگر با لینک مستقیم + کیفیت عالی

فیلم خارجی کامل Barber 2023 را از سایت آپ دی ال مووی دانلود کنید

فیلم آرایشگر نسخه کامل با زیرنویس فارسی + دانلود رایگان به سایت اضافه شد

نام فیلم: باربر

ژانر (موضوع): جنایی، درام، معمایی

رتبه: 6.8 در سایت IMDb

زبان: ایرلندی

سال انتشار: 2023

محصول کشور: ایرلند

کارگردان: Fintan Connolly

بازیگران: آیدان گیلن،ایسلینگ کرنز،گری لیدون،

باربر 2023 درباره یک کارآگاه خصوصی به نام وال باربر است که توسط یک بیوه ثروتمند استخدام می شود تا نوه گم شده اش را پیدا کند اما…

  • سنین: NA
  • نویسنده: فیونا برگین

  • مدت زمان فیلم: 1 ساعت و 30 دقیقه

معرفی فیلم آرایشگر

باربر یک فیلم ایرلندی با تماشا آیدان گیلن است. این فیلم توسط فیونا برگین و فینتان کانولی نوشته شده است، تهیه کنندگی آن برگین و کارگردانی آن بر عهده کانولی است.
باربر (به انگلیسی: Barber) یک فیلم جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز ایرلندی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی فینتان کانولی و محصول شرکت فوبار فیلمز است. فیلمنامه این فیلم به طور مشترک توسط فیتن کانلی و فیونا برگین و هنرمندانی چون آیدان گیلن، آیسلین کرنز، گری لیدون، هلن بان، نیک دانینگ، استیو وال، سایمون کالینز، ایزابل کانولی، رویدری کانروی، ایلبه کاولی، دزموند نوشته شده است. ایستوود، آرون اددو، دس فیتزجرالد، جرارد مانیکس فلین، دیوید هرلیهی، فیبی لانگان، مارک لارنس، وینی مک کیب، دن موناگان، فرگال موری، مارک اورگان، لیا شفر، جیمی اسمال هورن و دیگران در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم باربر برای اولین بار در 26 فوریه 2023 در جشنواره بین المللی فیلم دوبلین در ایرلند، سپس در 14 آوریل همان سال توسط Eclipse Pictures در سینماهای ایرلند و در 22 سپتامبر 2023 توسط Brainstorm به نمایش درآمد. رسانه در سینماهای آمریکا اکران شد. این فیلم سرانجام توسط سرویس ویدیویی Vudu در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا منتشر شد. ، دانمارک، ایرلند و سایر کشورها به طور همزمان به صورت آنلاین منتشر شدند. باربر به طور مشترک توسط فیونا برگین و برایان ویلیس تهیه شده است، تدوین و تدوین توسط نیکلاس دی توث و دیوید اوبراین، و فیلمبرداری توسط اوون مک پولین انجام شده است. در فیلم باربر، یک کارآگاه خصوصی به نام وال باربر توسط یک بیوه ثروتمند استخدام می شود تا نوه گم شده اش را پیدا کند. تحقیقات اولیه باربر در مورد ناپدید شدن سارا در دوبلین در پس زمینه یک بیماری همه گیر جهانی انجام می شود. در این بین، اسرار به روش های غیرمنتظره فاش می شوند و پس از مدت ها، باربر خود را درگیر مردان قدرتمندی می بیند که مصمم هستند تحقیقات او را خنثی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts