دانلود فیلم تک تیرانداز گریت تیم اطلاعات و نجات جهانی با لینک مستقیم + کیفیت عالی

0 Comments

دانلود فیلم Great Sniper of the Global Information and Rescue Team با لینک مستقیم + کیفیت عالی

دانلود کامل فیلم خارجی Sniper GRIT Global Response and Intelligence Team 2023 از سایت آپ دی ال مووی

The Great Sniper Movie Intelligence and World Rescue Team نسخه کامل به همراه زیرنویس پیوست + دانلود رایگان به سایت اضافه شد.

نام فیلم: Sniper GRIT Global Response and Intelligence Team

ژانر (موضوع): اکشن

رتبه: 5.2 در سایت IMDb

سال انتشار: 2023

کارگردان: الیور تامپسون

بازیگران: چاد مایکل کالینز،رایان رابینز،لونا فوجیموتو،

فیلم Sniper: GRIT Global Response & Intelligence Team 2023 درباره یک تک تیرانداز حرفه ای به نام براندون بکت است که به همراه تیم اطلاعات و نجات جهانی به مالت فرستاده می شود تا یک توطئه تروریستی بین المللی را متوقف کند و همکارش لیدی دث را نجات دهد. ولی…

  • سنین: 17
  • نویسنده: الیور تامپسون

  • زمان ویدیو: 01:33:00

معرفی فیلم Sniper GRIT Global Response and Intelligence Team

Sniper: GRIT – Global Response & Intelligence Team (تک تیرانداز: GRIT) که با نام Sniper: GRIT نیز شناخته می شود، یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی الیور تامپسون است. ) که توسط Destination Films و Minutehand Pictures تهیه شده است. فیلمنامه این فیلم نیز توسط الیور تامپسون و هنرمندانی چون چاد مایکل کالینز، رایان رابینز، لونا فوجیموتو، دنیس هایسبرت، جاش برنر، متیو سیم، توشیجی تاکشیما، یوجنیا کاروسو، مارکو نیکولیک، کریستین سیکلونا، رنالد کاروانا نوشته شده است. آنتونلا آکسیسا، پل کیسان، تاریک بدوان، میدوری مارک، جما زیگلر، کریس دینگلی، مالکوم الول، مایک پریش و دیگران در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. Sniper: Global Intelligence and Rescue Team اولین بار در Amazon Prime Video در 26 سپتامبر 2023 در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، آفریقای جنوبی و سایر کشورها به طور همزمان در اینترنت منتشر شدند، سپس در 10 اکتبر همان سال، Sony Pictures Home Entertainment آن را در قالب DVD منتشر کرد. Sniper: The Intelligence and World Rescue Team به طور مشترک توسط Bay Drees، Kathleen Debrinket و Paul Parker، موسیقی متن توسط Robert Aller، و فیلمبرداری توسط Doug Schwartz تهیه شده است. در فیلم Sniper: Global Intelligence and Rescue Team زمانی که یک گروه تروریستی بین المللی ثبات سیاسی جهان را تهدید می کند و یکی از عوامل تیم اطلاعات و نجات جهانی به نام لیدی دث، یک تک تیرانداز حرفه ای به نام براندون بکت و تیم همراهش را می رباید. به رهبری سرهنگ استون، آنها باید به کشور مالت سفر کنند، به فرقه نفوذ کنند و رهبر آن را نابود کنند تا لیدی دث را نجات دهند و تهدید جهانی را متوقف کنند. فیلم Sniper: World Intelligence and Rescue Team بعد از دو فیلم Sniper: Assassin’s End 2020 و Sniper: Rogue Mission 2022 سومین قسمت از مجموعه تک تیراندازها است.

تریلر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts