دانلود انیمیشن متالوکالیپسر با لینک مستقیم + کیفیت عالی

0 Comments

دانلود انیمیشن متالوکالیپسر با لینک مستقیم + کیفیت عالی

انیمیشن Metalocalypse: Army of the Doomstar 2023 کامل Metalocalypse: Army of the Doomstar 2023 را از وبسایت آپ دی ال مووی دانلود کنید.

انیمیشن Metalocalypse: Army of the Doomstar 2023 نسخه کامل با زیرنویس فارسی + دانلود رایگان به سایت اضافه شد.

نام فیلم: Metalocalypse: Army of the Doomstar

ژانر (موضوع): انیمیشن

رتبه: 6.7 در سایت IMDb

زبان انگلیسی

سال انتشار: 2023

محصول کشور: آمریکا

کارگردان: برندن اسمال

بازیگران: جان هام،مارک همیل،مالکوم مک داول،

در انیمیشن Metalocalypse: Army of the Doomstar 2023، در دنیای آخرالزمانی، زمانی که جهان در حال نابودی است، وظیفه نیتن است که با استفاده از توانایی های خود طبق پیشگویی ها، جهان را نجات دهد. اما آیا ناتان می تواند همه چیز را رها کند تا متالوکالیپس ویرانگر جهان را متوقف کند و در نهایت با شیطان بزرگ سالاکیا روبرو شود؟

  • سنین: آر
  • نویسنده: اندرو کوین واکر

  • مدت زمان فیلم: 1 ساعت و 23 دقیقه

معرفی فیلم Metalocalypse: Army of the Doomstar

Metalocalypse: Army of the Doomstar یک کارتون ماجراجویی، علمی تخیلی، کمدی سیاه، موسیقی و فانتزی برای بزرگسالان به کارگردانی برندون اسمال است که در سال ۲۰۲۳ توسط برادران وارنر در ایالات متحده تولید شده است. دیسکاوری و خیابان ویلیامز تولید شدند. فیلمنامه Metalocalypse: Second Star Army نیز توسط برندون اسمال بر اساس داستانی از اندرو کوین واکر نوشته شده است و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی چون جان هام، مارک همیل، مالکوم مک داول، جولیت میلز، لورن نیومن، برندان اسمال، ایمی لی، تامی بلاشا، کرک همت، اسکات ایان، تاندرکت، ویکتور برانت، رایا یاربرو، کینگ دایموند، لیویا زتا و دیگران در آن صداپیشگی کرده‌اند. Metalocalypse: Second Star Army اولین بار در 22 آگوست 2023 توسط Warner Bros. Home Entertainment در ایالات متحده پخش شد، سپس توسط سرویس پخش ویدیوی Amazon Prime در ایالات متحده، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، لوکزامبورگ، نروژ، سوئد، ایتالیا، اسلواکی، آلمان، پرتغال، بلژیک، چین، مکزیک، آفریقای جنوبی، روسیه، دانمارک و سایر کشورها به طور همزمان به صورت آنلاین منتشر شدند. در انیمیشن Metalocalypse: Second Star Army، در دنیایی آخرالزمانی، زمانی که جهان در حال نابودی است و مردم در حال مرگ هستند، وظیفه نیتن است که بر اساس پیشگویی ها جهان را نجات دهد. اما آیا او می تواند به نیروهای خود تکیه کند و گروه خود را از نابودی نجات دهد؟ سرانجام، دنیایی که توسط متالوکالیپس نابود می شود، منتظر است تا این قهرمان با شیطان بزرگ سالاکیا روبرو شود و همه را نجات دهد. این انیمیشن موضوعاتی مانند خشونت، مرگ و مضرات شهرت را در قالب کمدی سیاه به تصویر می کشد. Metalocalypse: Second Star Army بر اساس یک سریال 4 فصلی به نام Metalocalypse است که از سال 2006 تا 2013 پخش شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts