دانلود فیلم برادر با لینک مستقیم + کیفیت عالی

0 Comments

دانلود فیلم برادر با لینک مستقیم + کیفیت عالی

فیلم خارجی کامل Bro 2023 را از سایت آپ دی ال مووی دانلود کنید

فیلم برادر نسخه کامل با زیرنویس فارسی + دانلود رایگان به سایت اضافه شد

نام فیلم: برادر

ژانر (موضوع): خانوادگی، درام، فانتزی

رتبه: 7.2 در سایت IMDb

زبان هندی

سال انتشار: 2023

محصول کشور: هند

کارگردان: ساموتیراکانی

بازیگران: پریا پراکاش واریر،ساموتیراکانی،Sai Dharam Tej،

مارکاندیولو “مارک” یک کارگر فناوری اطلاعات در حیدرآباد، تلانگانا است که می خواهد با دوست دخترش، رامیا، ازدواج کند. او فردی مسلط است که منافع خود را بر دیگران مقدم می‌دارد، از جمله منافع خانواده‌اش، متشکل از مادر، خواهران، وینا و گایاتری، برادر، آرون که در ایالات متحده کار می‌کند و رامیا. مارک در حین بازگشت از یک سفر جاده ای از ویزاگ به حیدرآباد، با تصادف روبرو می شود و می میرد. وقتی از خواب بیدار می شود، خود را در یک مکان تاریک عجیب می بیند، جایی که مردی سیاه پوش به او نزدیک می شود که خود را با نام “Time” با نام “Titan” معرفی می کند. زمان به مارک اطلاع می دهد که زمان او در زمین به پایان رسیده است.
مارک با شنیدن این حرف از او التماس می کند که شرکت و خانواده اش برای همه چیز به شغل او وابسته هستند. او از تایم می‌خواهد که او را بازگرداند تا بتواند خانواده و شرکتش را در موقعیتی بسیار پایدارتر از قبل قرار دهد تا برای همیشه دنیا را ترک کند. تایم موافق است اما فقط 3 ماه به او فرصت می دهد تا زندگی شخصی خود را سازماندهی کند. بر اساس پنهان کاری در مورد توافق و به شرطی که همیشه با او باشد. بنابراین، مارک از تصادف جان سالم به در می‌برد و با در دست داشتن تایم به خانه بازمی‌گردد.

  • سنین: درجه بندی نشده
  • نویسنده: Trivikram Srinivas

  • مدت زمان فیلم: 2 ساعت و 14 دقیقه

معرفی فیلم برادر

فیلم هندی برادر یک فیلم کمدی فانتزی به زبان تلوگو به کارگردانی ساموتیراکانی بر اساس فیلمنامه ای از تریویکرام سرینیواس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts