دانلود قسمت 5 سریال پدر گواردیولا با لینک مستقیم + کیفیت عالی

0 Comments

دانلود قسمت 5 سریال پدر گواردیولا با لینک مستقیم + کیفیت عالی

دانلود قسمت پنجم سریال کامل پدر گواردیولا از وبسایت آپ دی ال مووی

قسمت 5 سریال پدر گواردیولا نسخه کامل + خرید قانونی به سایت اضافه شد.

ژانر (موضوع): اجتماعی، درام

زبان فارسی

سال انتشار: 1402

محصول کشور: ایران

بازیگران: مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندریه، علیرضا خمسه، سیامک صفری، امیرمهدی جوله، پانته آ بهرام، علی اوجی، مریم بوبانی، گلچین مرجانی، نسیم ادبی، سارا خوئینی ها، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، امیررضا دلاوری، محمدرضا هاشمی، مصطفی حبیبی منش، جانان نعمت الله، زمان داوران، نظریه پریوش، مهدی سلطانی سرستانی، آرش عدل پرور، النا حیدری، مهدی رضا سلطانی، عباس صیاد و ایرج خواجه امیری،

دانلود سریال پدر گواردیولا قسمت 5 نسخه کامل ترافیک رایگان با لینک مستقیم و کیفیت عالی که داستان خانواده ای را روایت می کند که اتفاقی باعث تغییر در رابطه آنها شده و سرنوشت مسیر دیگری را برای آن رقم می زند که. ..

  • روز پخش: پنجشنبه
  • شبکه: نمایش خانگی
  • تهیه کننده: جواد نوروزبیگی

  • نویسنده: سعید نعمت الله

معرفی سریال

سریال پدر گواردیولا یک سریال اجتماعی، درام و معمایی به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1402 می باشد.سعید نعمت الله برای اولین بار با ساخت سریال پدر گواردیولا پا به شبکه نمایش خانگی گذاشته است. . جالب است بدانید که آرش عادل پرور (معروف به آرش AP) در سریال پدر گواردیولا، همبازی مهران، مدیری شده است. قسمت اول سریال پدر گواردیولا در روز پنجشنبه 12 مرداد 1402 و نقطه صفر سریال پدر گواردیولا نیز جمعه 22 مرداد از شبکه نمایش خانگی پخش شد. این سریال یک اپیزود صفر یا قسمت پیش درآمد یک سریال در مورد مرحله اولیه داستان دارد که به ما می گوید قبل از سریال چه اتفاقی افتاده است. گذشته شخصیت‌ها و شکل‌گیری اولیه داستان در پیش‌گفتار بازگو می‌شود. این در تاریخ سینما رایج است و چندین فیلم با پیش درآمدهای عالی مانند جنگ ستارگان، سیاره میمون ها و پدرخوانده 2 وجود دارد. در قسمت صفر، نقطه شروع روایت پدر گواردیولا نشان داده می شود.

لینک دانلود قسمت پنجم سریال پدر گواردیولا در انتهای مطلب آمده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts