دانلود قسمت 4 سریال شب های مافیا زودیاک فصل اول با لینک مستقیم + کیفیت عالی

0 Comments

دانلود قسمت 4 فصل اول سریال شب های مافیا زودیاک با لینک مستقیم + کیفیت عالی

دانلود قسمت چهارم قسمت چهارم سریال شب های زودیاک مافیا فصل اول کامل از وبسایت آپ دی ال مووی

قسمت چهارم سریال شب های زودیاک مافیا فصل اول نسخه کامل + خرید قانونی به سایت اضافه شد.

ژانر (موضوع): خانوادگی

زبان فارسی

سال انتشار: 1402

محصول کشور: ایران

بازیگران: امیرحسین هاشمی، کروش تهامی، مینا وحید، هلیا امامی، شیدا خلیق، دیبا زاهدی، سام درخشانی، امیر عباس گلاب، بهرنگ علوی، شهرام قائدی، علی لهراسبی، حسین پورکریمی، نسیم ادبی، حدیث فولاوند، مریم مومن، جواد خیابانی، حمید عسکری، مهران غفوریان، کاوه آفاق، مجتبی شفیعی، پژمان بازغی، شیدا یوسفی، فاطمه مسعودی، حسین مهری، ملیکا شریفی نیا، آرش فلاحت پیشه، فرزاد فرزین، محمد شعبانپور، عبدالله روا، امید حاجیلی، سیاوش خیرابی، ،

دانلود سریال مسابقه رئالیتی شوی Mafia Nights Zodiac فصل 1 قسمت 4 نسخه کامل ترافیک رایگان با لینک مستقیم کیفیت عالی به کارگردانی محمد بحرانی یک تماشا جذاب است که قاتل سریالی به نام زودیاک شهروندان را هدف قرار می دهد و مافیای سیسیل .

  • روز پخش: یکشنبه
  • شبکه: نمایش خانگی
  • تهیه کننده: محمدرضا رضائیان

  • نویسنده: مسعود سرافراز

معرفی سریال

سریال شب های مافیا: زودیاک یک سریال تماشا، رئالیتی شو، مسابقه و خانوادگی به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان است که در تابستان 1402 منتشر شد. مجری مسابقه شب های مافیا: زودیاک محمد بحرانی است که یکشنبه هر هفته در شبکه نمایش خانگی ارائه می شود; تماشا محبوب و پرطرفدار «شب های مافیا» با سناریوی اصلی و کلاسیک خود در شبکه نمایش خانگی منتشر شد و این بار قاتل سریالی به نام زودیاک شهر و مافیا را در سیسیل به قتل رسانده است. سریال جدید یا فصل پنجم شب های مافیا با نام زودیاک با فصل های قبل متفاوت است و خبر خوب این است که این بار مخاطبان نیز می توانند در حین پخش این تماشا نمایشی در این تماشا شرکت کرده و مراحل تماشا را پیش بینی کنند. ; سری جدید مسابقات رئالیتی شو یا شب مافیا با تغییراتی تولید شده و در شبکه نمایش خانگی پخش می شود; فصل پنجم شب های مافیا با تیمی جدید به مرحله تولید رسید. در این فصل سعی شده تا از چهره های محبوب فرهنگی، هنری و ورزشی که با تماشا مافیایی آشنایی بیشتری دارند دعوت شود تا هم تماشا های حرفه ای تری انجام شود و هم مخاطبان برنامه با رضایت بیشتری این رئالیتی شو را دنبال کنند. لازم به ذکر است برای ضبط قسمت های جدید مسابقه شب های مافیا، دکوری خاص و مطمئن طراحی شده است که به ارتقای کیفیت تماشا و رفع شبهات کمک می کند; روند مسابقات شب های مافیا به شرح زیر است: هر فصل شامل 4 تماشا و 12 شرکت کننده است که در قالب دو گروه مافیایی و شهروندی با یکدیگر به رقابت می پردازند. نمایش تماشا شب های مافیا: زودیاک پخش خود را از یکشنبه 24 مرداد 1402 از شبکه خانگی آغاز کرد.

لینک دانلود قسمت چهارم سریال 4 شب های زودیاک مافیا فصل اول در انتهای مطلب قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts