دانلود قسمت 6 سریال حیثیت گمشده با لینک مستقیم + کیفیت عالی

0 Comments

دانلود قسمت 6 سریال وقار گمشده با لینک مستقیم + کیفیت عالی

دانلود قسمت ششم قسمت ششم سریال وقار گمشده از سایت آپ دی ال مووی

قسمت 6 سریال افتخار از دست رفته نسخه کامل + خرید قانونی در سایت اضافه شد

ژانر (موضوع): خانوادگی، درام

زبان فارسی

سال انتشار: 1402

محصول کشور: ایران

بازیگران: مهدی حسینی نیا، چشمه افشاری، الناز حبیبی، الناز مالک، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین پرداز، ستاره پسیان، رحمان باقریان، نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه، آرشیدا صادق و…،

دانلود سریال کرامت گمشده قسمت ششم نسخه کامل ترافیک رایگان با لینک مستقیم و کیفیت عالی که زخمی است از انزوا عمیقتر … پای هیثیت وسط! با لقب «آدا» مظلوم را در می‌کشی و مجروح را خودت زخمی می‌کنی بابا! منتشر شد.

  • روز پخش: جمعه
  • شبکه: نمایش خانگی
  • تهیه کننده: محمدرضا منصوری

  • نویسنده: احمد سلگی

معرفی سریال

سریال ایرانی ناموس گمشده سریالی خانوادگی، درام، اجتماعی و مهیج به کارگردانی سجاد پهلوان زاده و تهیه کنندگی محمدرضا منصوری در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1402 است. سری دوم سجاد پهلوان زاده این بار نه یک فیلم مهیج جاسوسی، بلکه یک درام مهیج و هیجان انگیز است. پس از استقبال مخاطبان از سریال موفق و شناخته شده پاییز، این بار با یک اثر اجتماعی متفاوت از این کارگردان روبرو هستیم؛ مینی سریال وقار از دست رفته توسط همین تیم موفق پاییز برای پخش از شبکه نمایش خانگی تهیه و تولید شد. آنچه از نام و حال و هوای عکس منتشر شده از سریال وقار گمشده برمی آید، احتمالا باید منتظر یک داستان ملودرام جذاب بود که فضایی تراژیک نیز دارد؛ مردی که ناگهان متوجه می شود حیثیتش در خطر است! این سریال نیز مانند سری اول پهلوان زاده، مینی سریال است و تعداد قسمت های آن کمتر از ده قسمت است.

لینک دانلود قسمت ششم قسمت ششم سریال افتخار از دست رفته در انتهای مطلب قرار گرفته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts