دانلود قسمت 3 سریال حیثیت گمشده با لینک مستقیم + کیفیت عالی

0 Comments

دانلود قسمت 3 سریال حیثیت گمشده با لینک مستقیم + کیفیت عالی

دانلود قسمت سوم 3 سریال حیثیت گمشده کامل از وبسایت آپ دی ال مووی

قسمت 3 سریال حیثیت گمشده نسخه کامل + خرید قانونی در سایت اضافه شد

ژانر (موضوع) : خانوادگی، درام

زبان : فارسی

سال انتشار : 1402

محصول کشور : ایران

بازیگران : مهدی حسینی نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، الناز ملک، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین‌پرداز، ستاره پسیانی، رحمان باقریان، نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه، آرشیدا درستکار و…،

دانلود سریال حیثیت گمشده قسمت سوم ۳ نسخه کامل ترافیک رایگان با لینک مستقیم و کیفیت عالی که زخمی، عمیق‌تر از انزوا… ‌پای «حیثیت» در میان است! با عنوان هاجر آخرین نفری که دیده، تو بودی.. آخرین جایی که اومده اینجا بوده… تو تا گردن تو این ماجرا گیری. منتشر شد.

  • روز پخش : جمعه
  • شبکه : نمایش خانگی
  • تهیه کننده : محمدرضا منصوری
  • نویسنده : احمد سلگی
  • زمان سریال : 48 دقیقه

معرفی سریال

سریال ایرانی حیثیت گمشده (The Lost Honor) سریالی خانوادگی، درام، اجتماعی و هیجان انگیز به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1402 است؛ دومین سریال‌ سجاد پهلوان‌زاده این‌بار نه یک تریلر جاسوسی که یک درام هیجان‌انگیز و پرتب‌وتاب است؛ بعد از استقبال مخاطبان از سریال موفق و پرمخاطب سقوط این بار با یک اثر اجتماعی متفاوت از این کارگردان مواجه می‌شویم؛ مینی سریال حیثیت گمشده را همان تیم موفق سقوط برای پخش در شبکه نمایش خانگی تهیه و تولید کرده‌اند؛ آنچه که از نام و فضای عکس منتشر شده از سریال حیثیت گمشده بر می‌آید احتمالا باید منتظر یک داستان پرکشش ملودرام باشیم که فضایی تراژیک هم دارد؛ مردی که ناگهان متوجه می‌شود ‌پای حیثیت در میان است! این مجموعه هم همچون سریال اول پهلوان‌زاده یک مینی‌سریال است و تعداد قسمت‌های آن کمتر از ده قسمت در نظر گرفته شده است.

لینک دانلود قسمت سوم 3 سریال حیثیت گمشده در انتهای مطلب قرار گرفته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts