دانلود فیلم چ با لینک مستقیم + کیفیت عالی

0 Comments

دانلود فیلم چه با لینک مستقیم + کیفیت عالی

دانلود کامل فیلم ایرانی از سایت آپ دی ال مووی

نسخه کامل فیلم + دانلود رایگان به سایت اضافه شد

نام فیلم : Ch

ژانر (موضوع): تاریخی، جنگی، درام، مستند

زبان فارسی

سال انتشار: 1392

محصول کشور: ایران

کارگردان: ابراهیم حاتمی

بازیگران: فریبرز عرب نیا، سعید راد، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، مهدی سلطانی، اسماعیل سلطانیان، امیررضا دلاوری، خسرو شهراز، مژگان خالقی، پیام لاریان، رضا نوری،

فیلم «چ» روایت 48 ساعت از زندگی شهید دکتر مصطفی چمران در جریان محاصره شهرستان پاوه توسط نیروهای ضد انقلاب در روزهای 25 تا 27 مرداد 1358 است.

  • نویسنده: ابراهیم حاتمی

  • مدت زمان فیلم: 120 دقیقه

معرفی فیلم Ch

در اواخر مرداد 1358 دکتر مصطفی چمران (با تماشا فریبرز عرب نیا) از طرف دولت موقت مأمور می شود که به پاوه برود و در آنجا به درگیری داخلی پایان دهد. سه سر درگیری مردم پاوه، کردهای تجزیه طلب و رزمندگان پاسدار هستند. چمران با تکیه بر نگاه عرفانی و بینش مسالمت آمیز خود باید در برابر جسارت و عدالتخواهی اصغر وصالی (با تماشا بابک حمیدیان) به عنوان فرمانده گارد مستقر در پاوه و دکتر عنایتی (با تماشا مهدی سلطانی) به عنوان سردار مقاومت کند. از کردها شورشی را متقاعد کنید که جنگ را متوقف کند.
وصالی که جوانی پرشور و دارای روحیه انقلابی است، صلح طلبی و میل چمران به دوری از تقابل و ملایمت او را به انفعال تعبیر می کند و مدام با او دعوا می کند. در این میان تیمسار فلاحی (سعید راد) فرمانده نیروی زمینی ارتش، رویکردی متفاوت به جنگ ارائه می‌کند و سعی می‌کند اوضاع را بر اساس قضاوت خود مدیریت کند.
چمران تمام تلاش خود را می کند تا گروه های مختلف فکری و عقیدتی را به وحدت و رفتار خردمندانه ترغیب کند. اما برخلاف پیش بینی او، نه عنایتی که دوست قدیمی او نیز هست، پیشنهاد صلح را می پذیرد و نه وصالی و همتایانش حاضر به دست کشیدن از مقاومت هستند. به این ترتیب چمران که دردی مرموز در دل دارد، دو روز سخت و طاقت فرسا را ​​پشت سر می گذارد، در حالی که نیروهای مخالف در حال فتح شهر هستند. تا اینکه با دستور مستقیم امام خمینی (ره) نیروهای رزمی کافی از مرکز به سرعت به محل اعزام شده و درگیری ها پایان می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts