دانلود فیلم جنگ نفتکش ها با لینک مستقیم + کیفیت عالی

0 Comments

دانلود فیلم جنگ نفتکش ها با لینک مستقیم + کیفیت عالی

فیلم کامل ایرانی زیباترین رویا را از سایت آپ دی ال مووی دانلود کنید

فیلم War of Oil Tankers نسخه کامل + دانلود رایگان به سایت اضافه شد

نام فیلم: جنگ تانکر

ژانر (موضوع): اجتماعی، اکشن، جنگی

زبان فارسی

سال انتشار: 1372

محصول کشور: ایران

کارگردان: محمد بزرگ نیا

بازیگران: مجید مظفری، عزت الله تعظمی، جمشید جهان زاده، فیروز بهجت محمدی، ژاله الو، فاطمه گودرزی، صادق هاتفی، محمود عزیزی،

در فیلم جنگ نفتکش ها زمان جنگ ایران و عراق است و دامنه جنگ تا خلیج فارس نیز کشیده شده و نفتکش های ایرانی مورد حمله دشمن قرار می گیرند. در این بین، ناخدای جوانی تصمیم می گیرد تا یک نفتکش را از تنگه هرمز عبور دهد و از ناخدای بازنشسته اما با تجربه کمک می خواهد. ناخدای پیر ابتدا نمی‌خواهد این کار را انجام دهد، اما در نهایت می‌پذیرد و با وجود دسیسه‌ها و حملات دشمن، موفق می‌شوند نفتکش غول پیکر را از تنگه هرمز عبور دهند و محموله آن را به هلند برسانند. .

  • تهیه کننده: سید غلامرضا موسوی

  • نویسنده: محمد بزرگ نیا

  • مدت زمان فیلم: 1 ساعت و 49 دقیقه

معرفی فیلم جنگ تانکرها

فیلم نبرد نفتکش ها فیلمی جنگی، اجتماعی، مهیج و درام به کارگردانی محمد بزرگ نیا است که در سال ۱۳۷۲ ساخته و اکران شده است. فیلمنامه این فیلم را محمد بوذرنیا نوشته و سید غلامرضا موسوی تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. محمد بزرگ نیا کارگردان و تهیه کننده فیلم های سینمایی اهل ایران است. آثار او بیگ پروداکشن هستند. قبل از شروع به ساختن سینما، 25 سال سابقه کار در تلویزیون و مستند داشت. بزرگ نیا در فیلم پستچی به عنوان دستیار کارگردان وارد سینمای ایران شد. او در سال ۱۳۷۲ توانست جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر را برای کارگردانی فیلم جنگ نفتکش ها از آن خود کند. فیلم جنگ نفتکش ها بر اساس حادثه جنگ نفتکش ها در خلیج فارس در زمان جنگ ایران و عراق ساخته شده است. محمد بزرگ نیا برای این فیلم سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را از دوازدهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است. از دیگر افتخارات این فیلم می توان به برنده 12 سکه بهار آزادی برای بهترین صداپیشگی و 12 سکه بهار آزادی برای بهترین صدابرداری از پنجمین جشنواره دفاع مقدس در سال 1373 و همچنین برنده جایزه شعله آبی اشاره کرد. لوح افتخار و 8 میلیون ریال برای بهترین بازیگر نقش اول مرد. بازیگر نقش مجید مظفری به اولین دوره جشنواره بین المللی فیلم نفت در سال 1391 اشاره کرد. عزت الله نظامی، مجید مظفری و جمشید جهان زاده از بازیگران فیلم جنگ نفتکش ها بودند و بابک بیات آهنگسازی آن را بر عهده داشت. در خلاصه داستان فیلم جنگ نفتکش ها آمده است: «در اوج حملات مستمر نیروهای ارتش عراق به نفتکش ها در خلیج فارس، ناخدای جوانی تصمیم می گیرد یک نفتکش ایرانی را از تنگه هرمز عبور دهد و محموله آن را تحویل دهد. به بازار جهانی؛ برای انجام این مأموریت که اهمیت سیاسی دارد، به سراغ ناخدای بازنشسته ای می رود که سال ها پیش در هدایت کشتی ها شهره بوده است؛ ناخدای قدیمی ابتدا از این مأموریت اجتناب می کند، اما در نهایت می پذیرد و می گذرد. نفتکش غول پیکر از تنگه هرمز عبور می کند و با وجود موانع و حملات دشمن، محموله خود را با موفقیت به مقصد می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts